DAHA FAZLA KALORİ YAKTIRAN ÖNERİLER

                                                                     

 
Küçük detaylar büyük fark yaratır. Aşağıdaki önerilerimizi mümkün olduğunca gündelik yaşamınızda uygulayın ve ne kadar çabuk sonuç aldığınızı görün.

Daha fazla kalori yaktıran öneriler
Vücudun, yağ yakmaya başlamak için bir ivmeye ihtiyacı olur. Şu öneriler çok işinize yarayacak:
1. Su kürü
Hücreler yeterince sıvı alımı yapmadığında, yağ yakılımı %3–4 oranında yavaşlar. Çünkü yalnızca yeterince su ile dolu olan hücreler yağı efektif olarak yakabilir. Bu yüzden günde 2–2,5 litre su için. Maden suyunu çok fazla içmeyin, Ama tansiyon düşükse günde 1–2 bardak içebilirsiniz.
2. Keskin baharatlar kullanın
Zencefil, sarımsak, arnavut biberi, kırmızıbiber, tarçın gibi baharatlar metabolizmayı canlandırmaya yarar. Vücut ısısını artırarak kalori yakma ihtiyacını %25 artırırlar. En ideal kullanımları: günde iki defa yemeklere katarak tüketin.
3. Günde iki kez protein alın
Günde iki defa, iki porsiyon (80–100 gram) yağsız protein tüketin (tavuk, hindi, kaya balığı ya da morina). Organizma proteini enerjiye dönüştürebilmek için %20–25 daha fazla kaloriye gereksinim duyuyor. Ayrıca kaslar ve saçlarınız için faydalı bir besin.

4. İyotlu tuz
Tiroksin hormonu, enerji üretimini artırıyor. Bunun için düzenli iyot almanız gerekiyor.
Zayıflamaya yardımcı öneriler
Metabolizmanın en iyi şekilde çalışabilmesi için fazla suyun ve  toksik maddelerin atılması gerekli. Aşağıda önerdiğimiz içecekler işinize yarayacak. Deneyin.
5. Cranberries (Yaban Mersini) fazla suyu atar 
ABD’de oldukça popüler olan Cranberries yani kırmızı yaban mersini, kızılcık türü bir meyvedir. Yüksek oranda C vitamini içerir ve fazla su alımını engeller. İdeal tüketimi günde 3 kere 200 mililitrelik kızılcık suyu olabilir.
6. Suya karşı domates
Vücudun fazla su toplamasını önleyen sebzelerden biri de domatestir. En iyi kür 2 hafta boyunca günde 1 kere domates suyu içmeniz. İçine karabiber eklenebilir.

7. Karaciğer dostu enginar
Enginar karaciğeri safra kesesi sıvısı üretmesi için harekete geçirir Bu sayede yağ yakma aktivitesini arttırır. Günde bir kere bir bardak enginar suyu içebilirsiniz.
8. Bağırsaklar için elma sirkesi
Elma sirkesi bağırsaklardaki zararlı bakterileri öldürür, böbrekleri toksinlerden korur. Sabahları 1 bardak suya iki yemek kaşığı elma sirkesi ve 1 yemek kaşığı bal karıştırarak için.
9. Arpa otu suyu bünyeyi tetikler 
Günde 3 kere içeceğiniz arpa otu suyu, vücudunuzun yağ yakma aktivitesini düzenler, vitamin, mineral ve diğer biyolojik gereksinimlerinizi giderir.

topoglu.com/diyet  den alıntı