BALMOZON PROFESYONEL CİLT BAKIM SERUMU

BALMOZON PROFESYONEL CİLT BAKIM SERUMU

Selamlar bu gün size çok özel bir ürünü anlatacağım.Bu ürünle ilgili firmanın anlattıklarını 
daha önce ŞURADA yayımlamıştım.Şimdi benim ürünle ilgili düşündüklerime geldi sıra.
Ürünümüz 30ve 50 ml olarak iki farklı boyda piyasaya sürülmüş.Ben çoktan 30 ml ini bitirdim.
50 ml le yoluma devam ediyorum.Şık kaliteli asansörlü bir şişesi var.
Normalde bazı asansörlü ambalajlarda sıkıntı çekilirken bu ürünü sıkıp kullanma 
konusunda hiç sıkıntı yaşamadım.
Evet ürünümüz ozonlanmış zeytinyağı aslında ne dediğinizi duyar gibiyim ozonlu yağ iğrenç 
bir kokuya ve tada sahip.İlk kullandığımda bir daha kullanamam gibi gelmişti
 ama inanırmısınız şimdi alıştım bana kokusu ya da tadı yokmuş gibi geliyor
.Ozonlanmış yağ bildiğimiz zeytinyağının içinden ozon kabarcıklarının geçirilmesi ile oluşturuluyor.Kimyasal maddeler,paraben,sentetik petrol ürünleri,alkol,esans,vazelin ve 
parafin içermiyor.İçeriğe meraklı arkadaşlara duyurulur.
Binlerce kullanım alanı var.Bunların hepsi ilk yayınlandığım basın bülteninde mevcut.
Örnek vermek gerekirse kırışıklıklarda,aknede,lekelerde,pişiklerde,yaralarda,
ağız içi yaralarda,böcek sokmalarında,diş etlerinde,diş beyazlatmada,
selülite,saç dökülmelerinde,
gripte ve daha bir çok yerde.Ben size kendi kullandığım yerleri anlatacağım.
Ben ilk olarak yoğun olduğum bir dönemde diş etlerimde çıkan yaralarda kullandım ve 
yıllardır süregelen bir sorunum var.
Ön dişimde doku kaybı var ve zaman zaman bu doku kaybı olan yerde sigara,
kahveden dolayı koyu kahve bir leke beliriyor.Bende dişçiye gidip temizletiyordum.
Dişçi bile temizlemek için bayağı uğraşıyordu.Evet bu ürünle dişlerimi fırçalamaya 
başladım
 fırçama sadece bir damla damlatıp diş etime de sürerek fırçaladım ve mucize gibi yaralarım
 üç gün sonra geçti ve lekede yaklaşık on gün sonra tamamen yok oldu.İç taraftaki lekeleri önemsemiyordum onlarda yok oldu.Dişlerim zaten fildişi rengi o yüzden
 beyazlatma konusunda bir şey diyemeyeceğim ama gerçekten parladıklarını görüyorum.
Diğer kullanım olarak ayaklarımın altında kullandım.Topuk çatlaklarım geçti ve 
nasırım çok yumuşadı hatta kaybolmak üzere.Vücuduma nemlendirici olarak sürdüm.
İnanın bir sürü nemlendiriciden daha güzel bir etki verdi.Yüzüme sürdüm kadife gibi oldu.
Kafa derime zaman zaman uyguluyorum bakım yağı olarak,kırışıklıklarıma sürüyorum 
tabii etkileri hemen anlaşılmıyor bu konularda uzun süre denemek lazım.
Ama bir ara gerçekten sadece elimde bu ürün olsun yeter diye düşündüğüm oldu.
Midem ağrıdığında suya damlatıp içtim ağız kokularını bile önlediğini far kettim.
Ter kokularını bile önlüyor.Kokusuna bir iki kez tahammül ettiğinizde inanın çok seveceksiniz.
Eşim ve kızımda dişlerinde kullanmaya başladı.İlk keresinde kızım az daha kusacaktı 
sonra alıştı.
Ürünler bana firma tarafından yollandı.50 ml in fiyatı 75 liraymış biraz pahalı geldi bana.
Ama inanın denemeye değer bence.Firmayı merak edip incelemek isterseniz sizi 
ŞURADAN alayım.Bu ürün bana hediye geldi diye abarttığımı düşünmeyin yazdıklarımı bizzat deneyimledim.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Dişleri beyazlatması,diş etlerini iyileştirmesi,topuk çatlaklarına,
nasırlara iyi gelmesi,cildi nemlendirmesi,tamir etmesi,mikropları öldürmesi,yaraları 
iyileştirmesi..ve bir sürü özelliği olması,zararlı maddeler içermemesi,ambalajının 
pratik olması
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Berbat bir kokusu ve tadı olması,fiyatı biraz pahalı


www.balmozon.com