MUCİZE MOLEKÜL GLUTATYON SEVİYENİZİ NASIL ARTTIRABİLİRSİNİZ?

                                                                                 

O, sağlıklı kalmak ve hastalıklardan korunmak için ihtiyacınız olan en önemli molekül ancak adını daha önce hiç duymamış olabilirsiniz. Yaşlanmanın, kanserin, kalp rahatsızlıklarının ve daha fazlasının önleyicisi; otizmden Alzheimer'a kadar birçok hastalığın tedavisinin olmazsa olmazı... Glutatyon, vücudumuzdaki en güçlü ve en önemli antioksidandır. Bütün bağışıklık sistemimizin yöneticisidir. 

Vücudumuz glutatyonu kendi kendine üretir ama yaptığımız yanlış diyetler, detokslar, toksinler, ilaçlar, travmalar, yaşlanma etkileri, geçirdiğimiz hastalıklar glutatyon seviyemizi tüketmektedir. 

Kanserin, enfeksiyonların, aşırı stresin ortaya çıkmasının nedeni vücudunuzda azalan glutatyon seviyesi sayesinde hücrelerin daha duyarlı hale gelmesidir. Karaciğeriniz zarar görür ve iş yapamaz hale gelir. 

Kronik yorgunluk sendromu, kalp hastalığı, kanser, kronik enfeksiyonlar, oto-bağışıklık hastalığı, şeker hastalığı, otizm, Alzheimer hastalığı, Parkinson hastalığı, arterit, astım, böbrek problemleri, karaciğer hastalığı ve daha fazlasına sahip çok hasta kişiler üzerinde yapılan araştırmalarda, hastaların her birinin glutatyon seviyesinin çok düşük olduğu gözlemlenmiştir. 

Glutatyonun gücü, içeriğinde bulunan sülfürden gelmektedir. Vücuttaki tüm kötü hücreler sülfüre yapışır ve sisteme dağılmasını engeller.

Bütün bu hastalıkları önlemesinin, tedavi etmesinin, vücudun detoksifikasyon sisteminin ana merkezi olmasının yanı sıra glutatyon bize zihinsel ve fiziksel olarak en yüksek performansımıza ulaşma imkanı verir. Araştırmalar yüksek glutatyon seviyelerinin kas hasarını önlediğini, iyileşme sürecini kısalttığını, güç ve dayanıklılık verdiğini, metabolizmanın yağdan kas üretim sürecini hızlandırdığını göstermektedir.

Glutatyon Seviyenizi Artırmak İçin...

-Sülfür bakımından zengin besinleri tercih edin. Brokoli, lahana, Karalahana, lahana, karnabahar, su teresi ilk akla gelenler.

-Whey protein ürünlerini deneyin. Whey protein, inek sütünden elde edilen yüksek kalite bir proteindir ve sütteki proteinin %20'sini oluşturur. Diğer %80 ise kazein adı verilen başka bir proteindir. Whey proteini toz halinde bulunan gıda takviyelerinden alabilirsiniz.

-Günde yapacağınız 30 dakikalık egzersiz ya da haftada üç kez yapacağınız 20 dakikalık güç egzersizi glutatyon seviyenizin artmasına yardımcı olur.

-Selenyum, antioksidan, C Vitamini, D Vitamini, E Vitamini içeren gıdaları bol bol tüketin.